marți, 23 martie 2010

Gratin de Cartofi cu Macrou


Continuam retetele din Good Food, care sunt chiar good.
Cand rasfoiam revista, furnicutului i-a facut cu ochiul o reteta cu peste, de-a dreptul incredibil, ca doar pestele e o leguma :)) Asa ca am profitat de momentul de slabiciune si am dat fuga la magazin sa iau ingredientele. Pentru 2 portii, ca sa nu exageram :)
Am adaptat putin reteta din revista, era cu smantana, dar am folosit un iaurt zdravan si a iesit foarte bine.
Avem nevoie de:
  • 2 bucati de macrou afumat (cam 300g)
  • 600 g cartofi
  • 1 borcan de iaurt
  • 1 ceapa
  • 1 - 2 lingurite hrean razuit (crema de hrean)
  • 1 legatura marar 
  • sare, piper
  • putin unt
Cartofii ii taiem cubulete si ii punem la fiert. Cand incep sa fiarba adaugam si ceapa tocata.
In timp ce fierb cartofii, curatam pestele de pielita si ii scoatem, pe cat posibil, toate oasele. Il rupem in bucati destul de mici si il lasam sa isi revina.
Acum ne ocupam de sos: omogenizam bine iaurtul cu hreanul, sare si piper.
Cand cartofii sunt aproape fierti, ii scurgem de apa, intr-o sita pentru ca sa nu pierdem ceapa. 
Ungem cu ungem cu putin unt vasul in care vom coace ingredientele si asezam cartofii fierti si ceapa.
Deasupra adaugam bucatile de pestele, mararul si sosul de iaurt. Dam la cuptorul incins la 180 de grade aproximativ 25 - 30 de minute.
Rezultatul a fost mai mult decat satisfacator, desi atunci cand le-am pus la cuptor nu eram prea increzatoare. A fost un pranz potrivit, combinatia de peste, iaurt si marar mi-a placut si poate ,cu putin noroc, mai facem si alta data peste :D
La calorii stam cam asa: 100 de grame au cam 115 calorii, iar o portie are cam 345.



Printeaza reteta

Niciun comentariu: