duminică, 30 ianuarie 2011

Cu Intarziere


Imi propun sa scriu acest post de aproape o luna, adica de cand ne-am intors din mini vacanta de Revelion, dar mereu a aparut altceva si am amanat. Saptamana aceasta, vremea geroasa din Bucuresti mi-a amintit in fiecare zi de gerul care ne-a insotit de Revelion, dar si de atmosfera calda si prietenoasa de la Terra Mythica, un complex turistic de langa Alba Iulia. Nu stiu daca as fi scris despre acest loc, dar am fost foarte impresionati de amabilitatea gazdelor noaste si de preparatele culinare pe care le-am gustat acolo, preparate pe care nu am rezistat sa nu le fotografiem :)

Cazarea a inclus demipensiune, dar cred ca era imposibil sa mancam 3 mese pe zi la cate platouri pline de bunatati traditionale si bio ne asteptau in sala de mese. Diverse tipuri de rulada din slanina, toba, carnati de casa,  jumari si salati de toate felurile, erau doar o parte din aperitive.
Dar piesa de rezistenta a fost un jambon afumat, fiert si la cuptor, care se topea in gura, servit cu o delicioasa salata de cartofi, maioneza si gogosari murati.
Ne-au trebuit vreo 2 saptamani sa ne revenim dupa mesele de acolo, asa se explica si avalansa de salate de pe blog de la inceputul anului :))
O zona foarte frumoasa, rustica, cu drumuri bune si deszapezite. Am vizitat si Alba Iulia unde am constatat cu surprindere cat de frumos a fost renovata cetatea.
Un concediu relaxant, in care ne-am distrat si ne-am deconectat de agitatia din Bucuresti. Speram sa revenim la Terra Mythica, sa vedem cum arata gradina cand nu e acoperita de zapada :)

Niciun comentariu: