marți, 18 ianuarie 2011

Shrimps on a Stick


Pentru ca zilele trecute am reusit sa ne sincronizam cu colegu' Raul si a venit in sfarsit pe la noi, am vrut sa pregatim ceva bun de tot :) Dar si rapid, ca nu aveam mult timp de bucatareala. Fiindca ne plac mult crevetii si nu i-am mai folosit de mult intr-o reteta, am ales o reteta super simpla, dar de mare efect, la care modul de prezentare a fost foarte apreciat :)) Pe langa gustul buuun de tot, desigur :)

Pentru 12 frigarui avem nevoie de:
  • 36 creveti decorticati prefierti (cam 350 - 400 g)
  • 50 ml ulei masline
  • 3 ardei iuti uscati
  • 3 catei usturoi
  • zeama de la un lime
  • sare
Curatam crevetii de cozi, pentru ca sunt mai usor de mancat, mai ales daca ii infigem in teapa :)
Din restul ingredientelor pregatim o marinada din usturoiul pisat, ardeii iuti tocati, cu sau fara seminte, zeama de lamaie, uleiul si putina sare. Amestecam bine marinada si o turnam peste creveti. Cel mai bine e sa asezati crevetii intr-o punga care se inchide ermetic pentru ca astfel marinada se va distribui uniform si toti crevetii vor face baie :)) Lasam la frigider cam jumatate de ora, nu trebuie lasati prea mult timp deoarece crevetii absorb repede aromele din marinada.
Scoatem crevetii din marinada si infigem cate 3 pe fiecare frigaruie. Prajim frigaruile pe gratar, cam 1 - 2 minute pe fiecare parte, deoarece crevetii prefierti se fac imediat, iar daca ii lasati mai mult vor deveni tari si fara gust.
Asezam frigaruile pe o farfurie sau le infigem intr-o jumatate de lamaie si le servim cu sosul asiatic. Sunt deliciosi si imediat veti avea 12 bete goale de frigarui :) Avem vreo 130 calorii la 100 de grame, adica o frigaruie are doar 40 de calorii. Light si yummy, ce poti sa vrei mai mult de la un aperitiv?



2 comentarii:

sara & Miki spunea...

Gand la gand... si tu ai avut pofta de creveti... Si eu tot reteta cu creveti am postat. Pupici!

Violeta spunea...

foarte bine arata....