miercuri, 23 februarie 2011

Dulce de Leche Cheesecake Bars


Am pregatit acest cheesecake pentru draga noastra Cori, care a organizat o petrecere incredibila, primul carnival party la care am participat, unde ne-am simtit extraordinar de bine si ne-am distrat de minune :) I-am spus retetei cheesecake bars pentru ca nu am folosit forma clasica de cheesecake, cea cu pereti detasabili, ci intr-o tava dreptunghiulara, si am taiat cubulete, ca sa fie mai usor de servit. In acest fel prajitura a iesit putin mai subtire, dar la fel de buna :)

Pentru o tava de 20x35 avem nevoie de:
  • 300 g biscuiti digestivi
  • 200 g unt
  • 100 g nuci
  • 750 g branza dulce
  • 6 linguri (120 g) zahar
  • 3 - 4 oua
  • 4 linguri pline (cam 150g) dulce de leche
  • 1 lingura amidon
  • esenta de vanilie
Tocambiscuitii, ii amestecam cu untul topit si cu nuca macinata. In tava punem hartie de copt, turnam amestecul de biscuiti si nivelam. Putem sa dam la cuptor pentru 10 minute, la 160 de grade, daca vrem un blat crocant. Noi am lasat la frigider cat timp am pregatit umplutura, pentru ca vroiam un blat mai moale.
Mixam branza pana devine pufoasa, adaugam zaharul si esenta de vanilie. Punem pe rand ouale, mixand in continuare si la sfarsit adaugam amidonul. Doua linguri din aceasta compozitie se amesteca cu dulce de leche, iar restul se toarna peste blat. Peste stratul de branza punem din loc in loc cate o lingura din amestecul cu dulce de leche. Cu un cutit facem forme, ca sa obtinem un aspect frumos. Grija sa nu stricam blatul cu cutitul :)
Dam la cuptor la 170 - 180 de grade, cam vreo 30 - 40 de minute, pana se incheaga umplutura. Lasam in cuptor sa se racoreasca vreo ora. Inainte de a-l taia, este bine sa lasati cheesecakeul la frigider cateva ore.
Cheesecakeul va disparea rapid de pe platou, chiar daca avem 325 calorii la 100 de grame :)



Niciun comentariu: