joi, 16 iunie 2011

Chow Mein cu Creveti


O reteta care combina doua din ingredientele mele preferate: broccoli si creveti. Bine... nu doar ale mele, ale noastre, chiar daca broccoli e o leguma :) Picanta si gata foarte repede, e o mancare care merita facuta des. Iar la viteza in care suntem in ultima perioada, cand abia daca mai avem timp de gatit, este tocmai ce ne trebuie, asa ca sa nu mai lungim vorba si sa vedem ce avem de facut :)

Pentru 2 portii avem nevoie de:
  • cateva florete de broccoli (cam 300 - 400g)
  • 250 g creveti curatati
  • cam 150 g taietei cu ou (chinezesti sau nu)
  • 1 ardei rosu
  • 5-10 mini-stiuleti de porumb in conserva
  • 3 linguri ketchup picant
  • 2 linguri sos de stridii
  • 1 lingura ulei
Punem la fiert cam 2-3 litri de apa cu putina sare. Cand incepe sa fiarba, oparim vreo 2-3 minute floretele desfacute de broccoli. Scoatem cu o spumiera broccoliul si fierbem in aceeasi apa si taieteii, conform instructiunilor, dupa care ii lasam la scurs.
Incingem uleiul intr-un wok si calim ardeiul taiat fasii. Nu mult, doar 3-4 minute, pana se inmoaie putin. Adaugam apoi taieteii, crevetii, broccoli si porumbul taiat pe jumatate. Amestecam putin, adaugam sosurile si amestecam din nou. Punem capacul la wok si lasam 2-3 minute, amestecand des. Cand crevetii sunt gata, am terminat :)
O mancare plina de culoare, cu texturi diferite si aproximativ 100 calorii la 100 de grame.



2 comentarii:

Alina---Explora Cuisine spunea...

Vreau si eu dubla portie, cred ca are un gust divin! Pupici!

pansy spunea...

eu ma instalez in frunte !!!!