joi, 27 octombrie 2011

Salata Calda de Ficatei

Eram noi intr-o seara in pana de idei si ne tot gandeam... da' noi ce mancam maine? Noroc ca n-am intrat in panica si luat pe o revista Good Food, care mereu e la indemana. Am gasit aceasta bunatate de salata, ultra rapida, asa ca n-am stat prea mult pe ganduri si am pregatit-o. Desi simpla, acesta salata este combinatie de ingrediente de-a dreptul geniala :)
Am luat asa:
  • 400-500 g ficat de pui
  • 50 g salam chorizo (puteti folosi si carnati)
  • o punga de salata asortata
  • o mana de nuci (vreo 50g)
  • o legatura patrunjel
  • sare, piper, otet
  • 2 linguri ulei pentru prajit + 1 pentru dressing
Incingem uleiul si calim feliile de chorizo cateva minute pe fiecare parte, pana devin crocante. Le scoatem si in uleiul ramas calim ficateii spalati si curatati. Cel mai bine este ca faceti operatiunea intr-o tigaie cu capac, pentru ca ficateii stropesc destul de mult.
Separat amestecam salata cu dressingul (ulei, otet, sare, piper), dupa care adaugam ficateii, feliile de chorizo si o parte din nuci. 
Impartim in doua portii, presaram patrunjel tocat pe deasupra si decoram cu jumatati de nuci.





Printeaza reteta (fara imagini)

3 comentarii:

Can't boil an egg spunea...

Ce bine arata, chiar mi-e pofta de ficatei, nu am mai mancat demult! Pupici

Dragos spunea...

Frumos, imi place! Felicitari si multa bafta incontinuare!:):)

Aurica spunea...

mmmmm, arata super si foarte apetisanta, o reteta usoara, siimpla si ademenitoare :)