luni, 21 noiembrie 2011

Tuica Fiarta

Desi nu e printre preferatele mele, am descoperit recent o varianta foarte buna de tuica fiarta, asa ca m-am hotarat sa v-o arat si voua. Multumim Laura pentru ideea cu ciocolata, e cu totul altceva fata de versiunea obisnuita. Dar pentru ca tuica fiarta e apreciata si simpla, fara prea multe adaosuri, avem si aceasta reteta.
Pentru 2 portii avem nevoie de:
  • 200-300 ml tuica de calitate
  • 2 linguri zahar
  • 1 lingura fulgi de ciocolata sau 2-3 cuisoare si 2-3 boabe de piper
Varianta cu ciocolata:
Punem tuica la fiert impreuna cu zaharul. Cand incepe sa fiarba, luam de pe foc si adaugam fulgii de ciocolata, amestecam pana se dizolva.
Varianta simpla:
Incalzim tuica cu zaharul, cuisoarele si piperul pana incepe sa fiarba, cand putem s-o turnam in cani.
Dupa cum vedeti, nu e prea complicat sa ne incalzim in zilele friguroase :)



Printeaza reteta (fara imagini)

2 comentarii:

Luci spunea...

Iti faci de cap singura ? :))

Carmen spunea...

daaaaa, incerc sa uit de dor =))))))
dar cum ziceam, mie nu prea imi place... deci nu mi-as face din proprie initiativa :))